Jak na web pro fotografky

Jak na web pro fotografky


 

V této epizodě si budeme povídat o tom, jak si vytvořit web, když jste fotografka. A ano, tuto epizodu věnuji fotografkách, protože sama fotografkou jsem a protože kolem sebe mám spoustu úžasných fotografek a taky protože jsem mnoha fotografkám udělala web. Takže mám pocit, že mám k tomu tématu, co říct a toužím vám to předat.

V tomto díle se tedy podíváme na zoubek dvěma zásadním věcem ohledně vašeho fotografického webu.

  1. Jakou zvolit barevnost pro váš web na základě vaší značky.
  2. Jaký význam mají jednotlivé stránky webu pro vašeho zákazníka.

 

BAREVNOST VAŠEHO WEBU

Vaše fotky samy o sobě mají zřejmě konzistentní styl, ze kterého vyplyne barevnost a výsledná nálada vašeho webu. Tu ovlivňuje například kde fotíte, jaké používáte filtry, jaké je počasí a roční období, ale především do jakého nálady vaše fotky ladíte a jaký výsledný pocit návštěvníci vašeho webu mají, když vidí vaše fotky:

  • v případě jarních značek – jestli doslova cítí z vašich fotek takový ten svěží, jarní vzduch a vůni jarních květin a nových začátků
  • nebo v případě letních značek – jestli cítí teplé společenské léto plné slunce, dobrého jídla, pití a zážitků
  • a nebo v případě podzimních značek, jestli z vašich fotek cítí podzimní náladu, kdy pijete zachumlaní do svetru horký čaj a za okny je trochu pošmurno, ale zároveň vidíte i teplé hřejivé barvy podzimního listí
  • a nebo v případě zimních značek, jestli je to spíš taková zimní chladnější nálada, kdy jsou barvy a příroda v útlumu, je kolem nás hodně černé a bílé, ale zároveň v této době máme také zlatavé společenské oslavy spojené s hojností, šampaňským a světýlky, jako jsou například Vánoce a Silvestr.

Je tedy důležité, abyste vždy přemýšlela tak, aby barevnost vašeho webu podpořila atmosféru vašich fotek – aby barvy vašeho webu byly s vašimi fotkami v souladu a ne aby jim vzaly pozornost

 

VÝZNAM JEDNOTLIVÝCH STRÁNEK VAŠEHO WEBU

Základní web je tedy tvořen těmito stránkami:

  • stránkou “O mně”, kde ukážete návštěvníkovi, kdo jste a kde projevíte svou autoritu, empatii a osobnost
  • stránkou “Portfolio”, kde ukážete druhým svou nejlepší práci a zároveň dáte návštěvníkovi odpověď na otázku, jak bude viděn vašima očima a vyobrazen na fotkách
  • stránkou “Nabídka”, kde ukážete potenciálnímu zákazníkovi, jakým jedinečným způsobem ho provedete celou zkušeností, aby získal fotky, po kterých touží
  • stránkou “Homepage”, jejímž cílem je zaujmout návštěvníka a rozvést ho po vašem webu
  • stránkou “Kontakt”, kde se s vámi může potenciální zákazník spojit.

Pokud máte jakékoliv otázky k tvorbě webu, klidně se ptejte – moc ráda vám na ně odpovím. Je to téma, které mě neskutečně baví, protože právě web je místo, kde se vaše podnikání dostává do reality. A proto je důležité, aby váš web dokázal zanechat dojem a promluvit přímo k srdci vašeho zákazníka. Tak neváhejte a napište mi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

průvodce pro vás

Kým byste byla,
kdybyste se nebála?

Tento průvodce vám pomůže zodpovědět si na otázku,
kým byste mohla být a jak byste podnikala, 

  • kdybyste se nebála,
  • kdybyste o sobě nepochybovala
  • a kdybyste věděla, že vše co chcete, můžete mít. 

Odpovědi, které díky tomuto průvodci naleznete, změní vše. Máte odvahu podívat se do svého nitra a spatřit tam tu ženu, která žije a podniká ze svého nejvyššího potenciálu?