petrabogac

zkus mě

PETRA BOGAČOVÁ webdesign

Design - architektura - styl

B

P

Spolupráce s Petrou byla pro mě podněcující k tomu, abych pochopila o čem je interiérový design. Dokonce jsem si o něm pořídila několik knih. To, jak Petra přemýšlí o prostoru, o kombinování věcí a jak dokáže zakomponovat jedinečnost svých klientů do jejich domovů, je totiž velice inspirativní.

Na webu jsem vytvářela webdesign, showit logo a velkou měrou i copywriting. Také jsem byla u Petry na návštěvě doma, kde jsem jí fotila fotky na web. A musím říct, že tak jedinečný interiér jsem už dlouho neviděla. 

Ujasnila jsem si,
co chci dělat .

petra BOGAČOVÁ

Asi je ještě brzy hodnotit. Miminko se narodilo teprve pod stromeček, ale zatím mám na web jen samé pozitivní hodnocení. 

přinesl ti nový web nějaké reálné výsledky?

Web mě baví celý, ale líbí se mi vychytávky jako šoupátka na styl, velké fotky a odkazy ve fotkách. Je elegantní, na nic si nehraje a je přirozený.

jaké jsou tvé oblíbené prvky na webu?

Cítím se jistěji a sebevědomněji. Víc si věřím. Nejsem úplně typická designerka, jdu si svou cestou a chci svou práci dělat jinak. 

kam tě nový web zavedl? jak vnímáš svou značku nyní?

Už se známe asi tři roky. Nevím, jak to děláš, ale v tvé přítomnosti mám pocit, že jsem vyjímečná a že dokážu všechno, co budu ctít. Líbí se mi tvé nadšení a profi přístup. Miluji tvůj klid, když ti týden nepošlu slíbené podklady.

jak se ti se mnou spolupracovalO?

V první řadě jsem si opravdu ujasnila, co opravdu chci dělat do budoucna. Bylo příjemné být na chvíli na druhé straně v pozici klienta. Tvoje práce je svým způsobem hodně podobná té mojí. Na chvíli jsi poslouchala ty mně, mé potřeby. Zjistila jsem, že ve dvou se to lépe táhne.

co jsi se během práce na webu o sobě naučila?

Konečně přišel čas také pro mě. Za 13 let, co svoji práci dělám, jsem se posunula a měla potřebu prezentovat to, co umím, v čem se cítím dobře. Starý web nefungoval a nerada jsem ho ukazovala. Nejsem velkým příznivcem sociálních sítí, ale v mé profesi, pokud chci oslovit konkrétního klienta, je potřeba nechat ho nakouknout na to, co dělám, jaká jsem a jak pracuji.

proč jsi zatoužila pořídit si nový web?

jak petra přemýšlí o interiérovém designu?
Jak probíhala kompletní rekonstrukce jejího domu ?
kam míří dál?

copywriting: petra bogačováLUCIE S.

showit logo: lucie s.

webdesign: lucie S.

ZÁVĚREČNÉ TITULKY

FOTKY NA WEB: lucie S.