Pokud chcete, aby vás klienti kontaktovali skrze vaše webové stránky, vytvořte si kontaktní formulář. Jak vytvořit kontaktní formulář v Showit se dozvíte v tomto článku.
Všechny Showit šablony už většinou mají kontaktní formulář předem vytvořený, v tom případě ho stačí pouze upravit podle vašich představ. Obecně se kontaktní formulář skládá ze dvou pohledů (dvou canvas views – co přesně jsou canvasy najdete v článku ZDE). První pohled se skládá z textových polí, které návštěvník vašeho webu vyplní – většinou to bývají textová pole s názvy jako: jméno a příjmení, telefon, email, předmět a vaše zpráva. Nesmí chybět tlačítko odeslat. To následně odešle danou zprávu a zobrazí se druhý pohled. Ten bývá informativní, že zpráva je odeslána a může sloužit také jako poděkování s propojením na váš Instagram.
Při tvorbě formuláře se začíná přidáním standardního textového pole. To pomocí nastavení v pravém panelu změníme na textové pole, do kterého můžete zadávat text.
.
Vysvětlení jednotlivých vlastností
Enable input – umožnit vstup – změna standardního textového pole na textové pole s možností vyplnění textu.
Required – vyžadováno – po zaškrtnutí toho políčka nebude moci návštěvník odeslat zprávu, dokud toto textové pole nevyplní.
In subject – v předmětu – zaškrtnutím tohoto políčka nastavíte, aby vše co bude napsáno do tohoto textového pole, bylo navíc přidáno do předmětu e-mailu, který obdržíte. To je skvělá volba, jak si lépe uspořádat příchozí e-maily.
Reply to – odpověď – protože e-maily přicházejí z vašeho webu na Showit a nikoli přímo od uživatele, budete muset zaškrtnout toto políčko u textového pole, do kterého bude uživatel muset zadat svůj e-mail. Tím bude zajištěno, že když budete odpovídat na e-mail, který obdržíte od klienta skrze váš web na Showit, bude odeslán na e-mailovou adresu, kterou klient zadal do tohoto textového pole.
Label – štítek – Cokoli zadáte do tohoto textového pole, se zobrazí v e-mailech, před textem, který návštěvník vašeho webu zadal. Toto je skvělý způsob, jak uspořádat příchozí formuláře a usnadnit si jejich čtení. Textové pole pro jméno, bylo by dobré označit slovem „Jmeno“, aby při přijetí e-mailu bylo uvedeno „Jmeno: Karel Novák“ namísto „Karel Novák“. Pro správné zobrazování češkých znaků v příchozím e-mailu a textové zprávě doporučujeme používat tyto štítky bez diakritiky.
U tlačítka odeslat musíte zaškrtnout pár políček v nastavení CLICK ACTIONS. Viz fotografie – to je důležité, aby se zpráva odeslala na váš email a návštěvníkovi se zobrazil druhý pohled s poděkováním.
Kam budou posílány dané zprávy z kontaktního formuláře jednoduše nastavíte v SHOWIT ACCOUNT.
- klikněte na MANAGE NOTIFICATIONS
- zkontrolujte správnost emailu a vyplňte vaše mobilní číslo
Nyní po vyplnění kontaktního formuláře vám přijde sms zpráva, email a všechny zprávy se vám navíc hromadí i ve vašem Showit účtu.
V galerii se podívejte, jak například může vypadat i váš kontaktní formulář v Showit. Nebo rovnou koukněte na webové stránky Petry Gatek a nechte se inspirovat jejím kreativním kontaktním formulářem.
Showiterka
Leave a Reply