Co je SEO?

Jednoduše řečeno, je to optimalizace pro vyhledávače nebo též optimalizace nalezitelnosti. SEO má za cíl, aby zrovna VÁS lidé našli jako první při vyhledávání. Správně nastavené SEO vám tedy dokáže přilákat více návštěvníků na webu.

Pojďme se podívat, jak nastavit základní SEO v Showit.

.

Čtyři základní nastavení

1. SEO Titles a Meta description

Každá stránka webu má mít svůj vlastní nadpis/titulek (title) a svůj vlastní popis (description). Rozhodně tento krok nepřeskakujte. Toto je jedno ze základních nastavení pro správnou optimalizaci vašeho webu.

SEO Titles a Meta description lidé vidí ještě, než navštíví vaše stránky, například při vyhledávání na Googlu. Snažte se tedy, aby bylo vaše description poutavé, ale zároveň stručné a výstižné, aby obsahovalo klíčová slova, ale zároveň nevyznělo příliš strojově.

Jak SEO Titles a Meta description přidám v Showit?

  1. V levém panelu, záložka SITE, -> PAGES, vyberte stránku, kde chcete nastavit titulek a popis
  2. V pravém panelu klikněte na SEO Settings

Základní SEO v Showit

Určitě jste si všimli i kolonky Meta keywords. Zde by měla být klíčová slova, ale obecně se došlo k názoru, že je lepší nechat ji prázdnou. Často se uvádí, že vyplnění klíčových slov může naopak spíše uškodit nežli pomoci. Ponechejte tedy pole pro Meta keywords prázdné.

.

2. Optimalizace fotek

Důležité pro SEO je přejmenovat si fotky pomocí klíčových slov ještě předtím, než je vložíte do MEDIA LIBRARY ve vašem Showit účtu.

Dále pak u každé fotky v panelu napravo nastavíte SEO Title a Description. Jednoduše fotky pojmenujete a popíšete, co zobrazují.

nastaveni_seo_optimalizace

Jak mít připravené fotky se dočtete v článku: Showit – Příprava fotek a textů.

.

3. Nastavte Text Tags

Text Tags, nebo-li textové značky pomáhají vyhledávačům správně přečíst váš web. My na první pohled vidíme, co je nadpis, co podnadpis a co odstavec, ale například Google vidí pouze textová pole. Nastavením textových značek, mu to pomůžeme pochopit.

Textové značky mají hierarchickou posloupnost, v Showit máme: H1 – titulek, H2 – nadpis, H3 – podnadpis, p – paragraph – textový odstavec.

Pro dobré SEO nastavte Text Tags u každého textu.

Základní SEO v Showit

.

4. Vytvořte hierarchii prvků

Pořadí jednotlivých textových prvků je v Showit trochu matoucí. Je ale velmi důležité, mít ho nastavené správně.

Základní SEO v Showit

Na každém canvasu si seřadíte textové prvky vzestupně i přes to, že doopravdy jdou přesně naopak.

.

Toto jsou čtyři základní nastavení SEO v Showit. Pokud chcete základní seo nastavit od nás, nabízíme službu Showit asistence.

 

Terka, Showit specialistka

Základní SEO v Showit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

chcete dostávat

novinky z blogu?

Kdykoliv vyjde nový článek, zašlu vám ho.  Nechci vás zahltit, ani vám zasílat sáhodlouhé prodejní kampaně. Chci jen, abyste dostali nové inspirativní nebo edukativní články přímo do vaší mailové schránky.

Nemusíte se obávat, váš e-mail nesdílím třetím stranám. Navíc se můžete kdykoliv odhlásit.

Nemusíte se obávat, váš e-mail nesdílím třetím stranám. Navíc se můžete kdykoliv odhlásit.

A je to. :)

novinky z blogu?

chcete dostávat